Garanciális Ügyintéző / Fix munkarenddel!!

A garanciális panaszok és kérdések találékony, önálló és mindenekelőtt hatékony kezelése, lebonyolítása. Vásárlóink és ügyfeleink e kérdéskörre vonatkozó megfelelő tájékoztatása, akár írásban és telefonon, akár pedig személyesen.

Főbb feladatok:

  • - Ügyfeleink udvarias és szakszerű kiszolgálása
  • - Beszállítóinkkal való kapcsolattartás
  • - Alkatrészek bevizsgálása, tesztelése
  • - Tartozékok, informatikai kiegészítők szervizelése
  • - Garanciális termékek ügyintézése a beszállítókkal
  • - Vevőreklamáció kezelése
  • - Garanciális termékek szállítása (nem alapkritérium)
  • - Vásárlói igények szerinti laptop bővítés, alkatrész és komponens csere

 

Személyi elvárások:

  • - Minimum fél éves munkatapasztalat hasonló munkakörben, referenciával
  • - Minimum középfokú végzettség
  • - B kategóriás jogosítvány (előny, de nem alapkritérium)
  • - Informatikai területen szerzett képesítés és tapasztalat
  • - Számítógépek, laptopok és perifériáik javításában való jártasság
  • - Ügyfél orientált, hatékony gondolkodás
  • - Rugalmasság
  • - Remek stressztűrő, problémamegoldó készség
  • - Büntetlen előélet

 

Amit kínálunk:

  • - Folyamatos fejlődési lehetőség
  • - A munkavégzés hatékonyságával arányosan növekvő jövedelem
  • - Dinamikus csapatmunkában való aktív részvétel

 

Munkavégzés körülményei:

  • - Munkaidő: teljes munkaidőben, heti ~40 óra
  • - Munkaviszony jellege: próbaidőt követően határozatlan idejű munkaviszony
  • - Munkavégzés helye: Budapest, VI. kerület

 

Amennyiben kellő affinitást érzel magadban a pozíció betöltéséhez, úgy ne is habozz azt megpályázni! Fényképes önéletrajzodat, a fizetési igényed megjelölésével az allas@unitedtrading.hu e-mail címre várjuk.