Asus laptop akció

A kosár jelenleg üres

Részösszeg: 0,00 Ft
Gyártó
Választ
-Választ-
Kijelző
Választ
-Választ-
Processzor
Választ
-Választ-
Videókártya
Választ
-Választ-
Memória
Választ
-Választ-
Részletes szűrő...
vagy
Szűrés indítása...

Általános garanciális ismertető

A gyártók hivatalos honlapján található garanciális időellenőrző alkalmazások a termék gyártási idejétól számítva jelenítik meg a garanciális időtartamot. Ezért itt a garanciális idő kezdeti és befejező dátuma eltér a tényleges garanciális időtől. Minden gyártó minden egyes termékére egyaránt vonatkozik, hogy a garanciális idő kezdete a számla kiállításának időpontjával egyezik meg. Így a jótállási idő minden esetben ettől az időponttól számítandó.

Az egyes gyártók garanciális szervízei és szervízfeltételei:

Az ASUS ingyenesen futárszolgálattal szállítja el a meghibásodott laptopját.

ASUS szerviz - ügyfélszolgálat:
Telefon: +361-505-4561 9-17:30 óráig

Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden Notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár. A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - az ASUS honlapján található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással itt érhető el.

Gyakran ismételt kérdések

Garancia útmutató: Ugrás a honlapra ->

A garanciális javítását kérheti otthonában vagy munkahelyén megbízott futárszolgálatunk által. A szolgáltatás igénybevétele kizárólag a 06-40-200-629-es vevőszolgálati telefonszámon lehetséges miután munkatársunk beazonosította az Ön készülékét, a meghibásodást és a garanciális jogosultságot. A hibás készülék cseréjére kb. 5 munkanap múlva kerül sor a telefonon egyeztetett napon és helyen, munkaidőben. Akkor célszerű ezt a szolgáltatásunkat igénybe vennie, ha a megbeszélt napon munkaidőben Ön, vagy megbízottja folyamatosan a megbeszélt helyen tartózkodik a hibás készülékkel. Garanciális extra szolgáltatásunk bármely magyarországi település belterületén ingyenesen vehető igénybe.

Üzleti modellek: +361-382-1111
Kizárólag Presario és Pavilion modellek: +3640-200-629

A fenti telefonszámon lehet a hibát bejelenteni, illetve a legközelebbi szervizpartnert megtalálni.

Márkaszerviz: itt -->

Display Szerviz Kft
1139 Budapest, Frangepán u. 46.
Telefon: +361-451-0357
Fax: +361-329-9058
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 9-17 óráig

HRP Hungary Kft.
1133 Budapest, Véső u. 7
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
E-mail: E-mail írása
Hibabejelentés: E-mail írása
Alkatrész rendelés: E-mail írása
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 8-18 óráig
Nyári nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök: 8-17 óráig, Péntek: 8-16 óráig

Általános vállalási feltételek

A termék átadásakor kérjük bemutatni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket. Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Technotrade Informatikai Zrt.
1147 Budapest Öv u. 185.
Telefon: +361-467-6111
Fax: +361-252-6470
Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök: 8:30-16 óráig, Péntek: 8:30-14 óráig
Országos szervizhálózat listája, elérhetőségeik: Ugrás a honlapra ->

Regisztrálja a terméket: Ugrás az oldalra ->
Internetes támogatás: Ugrás az oldalra ->
Javítás és szervizelés: Ugrás az oldalra ->
Kapcsolatfelvétel a Sony támogatási részlegével: Ugrás az oldalra ->
Kérdések és válaszok (angol nyelvtudás javasolt): Ugrás az oldalra ->
Hivatalos szervizek: Ugrás az oldalra ->

Garanciális Információk: itt -->

Albacomp MSI szerviz
8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9.

Telefon: +3622-515-494
Fax: +3622-515-474
E-mail: E-mail írása
Nyitvatartási idő: Hétfő-Péntek: 8:00-16:30

A SAMSUNG laptopok garanciája 1 év, az ezt követő egy évben pedig a radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehet a garanciát érvényesíteni!

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.

A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.

Az Acer központi szervize a teljes kényelem érdekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Acer termékekre - szervizgaranciát nyújt ingyenes háztól-házig szállítással! Részletes tájékoztatásért kértjük, keresd fel az Acer hivatalos weboldalát.

Ingyenes, háztól-házig szállításos garancia!
A teljes kényelem érdekében, a Korlátozott Jótállás keretében javítások lebonyolításának elősegítése érdekében (visszavonásig) háztól-házig szállítási szolgáltatás is rendelkezésre áll Magyarország területéről a jelen jótállás jegyen feltüntetett termékre. A háztól-házig szolgáltatásról a www.acer.hu oldalon találsz bővebb tájékoztatást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az ingyenes háztól-házig szolgáltatás a Korlátozott Jótállás körébe tartozó hibák kijavításának elősegítését szolgálja. Amennyiben a hiba nem garanciális, a szerviz a bevizsgálásért díjat számíthat föl.

A PACKARD BELL központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200

Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelésében, az alábbi szervizpartner áll az Ön rendelkezésére:

EC-CO Kft.
1022 Budapest Fillér u. 44.
Telefon: +361-224-7010
Fax: +361-224-701
E-mail: E-mail írása
Web: Ugrás a honlapra ->
Nyitva tartás:
Hétfő-Csütörtök: 9-16 óráig, Péntek: 9-15 óráig

Garanciális ügyintézés igénylése a Radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehetséges! A készülék leadása személyesen Budapesten Radium.hu laptopszaküzletben, illetve futár igényelhető a radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül a központi telefonszámon (061-445-1302), az oda-vissza szállítás költsége 1500 Ft! A PACKARD BELL laptopok garanciája 1 év, az ezt követő egy évben pedig a radium.hu ügyfélszolgálatán keresztül lehet a garanciát érvényesíteni (a 2. évben a garancia érvényesítés költsége bruttó 3990 Ft)!

Szervíz útmutató: Ugrás a honlapra ->

iStyle Pest Bemutatóterem, oktatóterem, értékesítés és szerviz: 1061 Budapest, Andrássy út 4.
Bemutatóterem nyitvatartás: Hétfő-Péntek: 10-20, Szombat: 10-14
Szerviz nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18, Szombat: csak munkafelvétel
Központi telefonszám: +36 1 453-3939, +36 30 453-3939
Fax: +36 1 453-3940
Értékesítés: E-mail írása
Technikai tanácsadás: E-mail írása

Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:

Dell Ügyfélszolgálat: 06-80/016-157

Amennyiben segítségünket szeretnéd kérni, úgy a szaküzletünk vállalja a Jótállási jegyen feltűntetett időszakon belüli garanciális szervizelés lebonyolítását.